He tornat!

Fa quasi 5 anys que vaig obrir aquest bloc a wordpress però ves per on, aquí és va quedar i mai vaig acabar fent-lo anar.

Ara que la moda dels blogs ja sembla estabilitzada, i després de pensar-ho molt, he decidit recuperar la idea de tenir un bloc.

De fet, només escriure sobre consells i experiències que crec que seran de la vostra utilitat.

El temps dirà si tinc molt a explicar-vos i si és del vostre interès.

Us recomano que em seguiu al meu twitter: @turkil

Deixa un comentari

